Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 27 sierpnia 2019

nowe metryczki z misiami

Dostałam zlecenie na dwie nowe metryczki. 
Fajnie jak mogę zrobić coś nowego, czego jeszcze nie robiłam. 

Jednego zrobiłam w drodze do Chorwacji... drugiego zaczęłam dłubać na działce. 





Tu już oprawione. 
Miały być w beżowych passe-partout, ale po pierwsze nie było, 
a po drugie chyba dla dziewczynki to lepsze różowe :)




Muszę nieco zmienić technikę rozplanowywania napisów... 
No i więcej zapasu kanwy zostawiać, bo pierwotnie miały być w małych ramkach, ale stwierdziłam, że ładniej będzie w dużych, ale kanwy po bokach za mało było... 
Jakoś dało radę oprawić, ale chyba byłoby lepiej, gdyby było więcej luzu...

6 komentarzy:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech