Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 16 kwietnia 2020

Rajskie krajobrazy gotowe :)

Poradziłam sobie z zamkniętą pasmanterią. 
Zamówiłam mulinę przez internet. przyszła w tempie szybszym niż ekspresowe. 
W czwartek zamówiłam, w piątek już miałam. 

Dzięki temu skończyłam motorówkę. 



Mam trzy małe, karaibskie hafciki. 
Wyprasowane, podklejone, na razie powędrowały do pudełka. 
Poczekają aż mnie natchnie i coś  nich zrobię. 

W planach mam zrobienie jeszcze trzech z tej serii, tylko mniejszych. 

Może wszyję je w jakąś torbę plażową...  
Albo coś innego przyjdzie mi do głowy zanim zrobię te trzy mniejsze. 

3 komentarze:

  1. Veľmi pekné obrázky, pripomínajú mi minuloročnú dovolenku v Grécku :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne letnie motywy, aż zatęskniłam za morzem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe fajne, aż żal, że nici z wakacji w tym roku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech