Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 3 marca 2021

 Ostatnio zrobiłam cztery nowe kartki. Najpierw powstały małe hafciki.






Trafiła mi się strasznie wymagająca klientka. Strasznie marudząca i wymyślająca. Jak wymyślała, kombinowała, dostałam jasne i precyzyjne wytyczne jak każda kartka ma wyglądać. 

Pierwsza miała być dla Alicji na 60 urodziny.
Alicja lubi frezje, najlepiej herbaciane i kolor zielony. 
Wyszło tak :)



A Zofia lubi kolor różowy i kwiaty. 
Wyszło tak :)




Myślę, że sprostałam oczekiwaniom Pani Joli.
W każdym razie była zadowolona, jak odbierała kartki. 

A ta powstała przy okazji, bo wreszcie dokończyłam konika, którego zaczęłam dawno temu. 



Ostatnią kartkę zrobiłam dla naszej Laurki na jej pierwsze (już!!) urodziny. 
Już dawno chciałam zrobić ten haft i nie było okazji, żeby go zrobić. 



Mam w planach kolejne kartki. Niektóre hafciki już gotowe.
Inne się robią, ale o tym wkrótce. 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie małe hafciki. Ładnie je wykorzystałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. I sprostalas zadaniem karteczi przepiekne wszystkie mi sie podobaja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásne a nápadité pohľadnice, milé výšivky.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! Alicja chyba najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech