Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Album na zdjęcia z Chrztu Świętego

Wreszcie odbył się chrzest mojego bratanka. 
Z pewnych względów nie ja byłam chrzestną, tylko mój mąż, 
ale to nie ma w sumie znaczenia, i tak ja go ciągle noszę na rękach i kupuję razem z Julka prezenty :)

Nie robiłam typowej pamiątki z okazji chrztu, ponieważ nie dostał jeszcze metryczki (TU klik), której dla niego zrobiłam. 

Dlatego wpadłam na pomysł zrobienia albumu na zdjęcia z chrztu. 
Takiego jak robiłam dla Julki (TU klik).

Najpierw powstał haft. 




I gotowy album :)




Oczywiście jak kupowałam album to było napisane że jest koloru ecru. 
No więc wzięłam kanwę w kolorze ecru... A tu album jakiś taki perłowy... Szlag by ich trafił...

Ale myślę, że i tak wyszło ładnie, prosto i skromnie, ale elegancko. 

3 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech