Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 20 listopada 2020

12 URODZINY MOJEGO BLOGA

Witam wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam na imprezę urodzinową. 


Otóż 12 lat temu, 20 listopada 2008 r. zamieściłam tu swój pierwszy post...
Nie był to mój pierwszy post w ogóle, bo wcześniej prowadziłam inny blog,
ale Blogger miał fajniejsze funkcje, wie się tu przeniosłam. 

Niestety kiedyś, przez przypadek usunęłam spora część zdjęć z początkowej części bloga :( 
ale wpisy pozostały. Potem już uważniej robiłam porządki w katalogach ;)

Tak więc świętujcie razem ze mną, zapraszam na tort :)


A wśród wszystkich, którzy do 30 listopada zostawią pod tym postem komentarz, 
wylosuję osobę, która dostanie ten oto piękny, trochę świąteczny zestaw :) 



Jeśli do końca listopada uda mi się zrobić z gliny jakiś magnesik, to dorzucę do paczuszki. 
Może do tego czasu coś jeszcze wymyślę i dodam, ale to już będzie niespodzianka. 

Zatem zapraszam do świętowania i zostawiania komentarzy!!!

7 komentarzy:

  1. łał! Już 12? Nono, gratuluję! Tylko uważaj, bo jak blog nastoletni to nie wiadomo, co mu do głowy przyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat, niech żyje żyje nam - chciałoby się zaśpiewać :) Gratuluję rocznicy i życzę wielu twórczych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!przez te 12 lat sporo wspanialych rzeczy poczynilas zycze jeszcze wiecej rocznic pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości i pomysłów których Ci nie brakuje. Na dalsze lata życzymy zdrowia i sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow 12 lat jak to dużo. Powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego i jeszcze dłużej 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia i kolejnych wielu kreatywnych lat!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech