Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Książki II półrocze 2016 i podsumowanie.

Witam, dziś będzie o książkach. 
Najpierw zaprezentuję, jakie książki przeczytałam w drugiej połowie zeszłego roku, 
a potem będzie krótkie podsumowanie. 

Nie będę opisywać każdej książki. 
Możecie sobie poczytać opisy na stronie "Lubimy czytać" (link przy każdej książce)

W lipcu, w Chorwacji przeczytałam dwie. 





Książki Santy Montefiore bardzo przypadły mi do gustu. Sięgnęłam po kolejną.



Potem zmiana tematu. 



Dawno nie czytałam ta zakręconej książki. Za bardzo nie wiedziałam, o co w niej chodzi, ale skończyłam, bo nie lubię porzucać nieprzeczytanych książek. 

Potem kolejna książka Grocholi. Mam wszystkie jej książki na półce. 



Fajnie się czytało, fabuła nieco ambitniejsza niż w jej poprzednich książkach. 



Ciężkie są książki Edwarda Redlińskiego. To moja druga w tym roku. Ale ledwo przebrnęłam. 
Musze czytać różne gatunki, żeby nie było nudno.

Potem trzy pozycje o adopcji. Poruszające historie. 







I na koniec roku...




* * * * * *

W 2016 roku przeczytałam 20 książek
Zapisałam się na FB na wyzwanie 12 książek w 12 miesięcy. 
Normę wyrobiłam. nawet wyszło ponad półtorej (1,666666) książki na miesiąc. 

Może nie jest to szczyt moich marzeń, ale nie jest źle. 

Z ciekawości policzyłam, ile razem miały stron... Wiecie ile?? 6 291.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech