Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 1 grudnia 2018

Nowa poduszka FC Barcelona

Dziś chciałam pokazać nową poduszkę, którą uszyłam (wreszcie) dla mojego kochanego Męża.
Stara była bez poszewki i przy każdym praniu kuleczki się zbijały w większe grupy. Potem po wyschnięciu nie chciały się rozbić. Postanowiłam wreszcie uszyć nową. Akurat nadarzyła się okazja - Boże Narodzenie. Wyszukałam w ciuchlandzie odpowiednie kolory poszewek, wyciągnęłam dawno temu zrobiony hafcik i powstało takie oto cudo. 





Muszę tylko w wolnej chwili ją lekko poprawić. Ale to kiedyś... przy okazji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech