Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 6 sierpnia 2014

może nad morze??

Juleczka często mówi te 3 słowa i bardzo jej się podobają, bo brzmią tak samo a mają dwa różne znaczenia. Zawsze się dziwi i śmieje jak to mówi. Jak to niewiele dziecku do szczęścia potrzeba. 

A dziś przeniesiemy się nad morze... bo są wakacje, bo jest ciepło, bo każdy by chciał na urlop, a część na pewno nad morze. Ja uwielbiam morze. I wszystko, co z nim związane. 
Mam taki stary kalendarz z białą okładką, w którym od kilku lat opisuję nasze wycieczki nad morze. Zawsze można sięgnąć, powspominać, sprawdzić ile czasu jechaliśmy. Często zapisuję sobie też wszystkie wydatki i potem zliczam, wiem ile wydaliśmy i ile trzeba szykować na kolejny wyjazd. 

Mam też zeszyt, gdzie mam opisane wszystkie nasze górskie wycieczki, ze szczegółowymi opisami wszystkich wędrówek po szlakach, kosztami itp. Zeszyt został zapisany w całości i doczekał się haftowanej okładki, która kiedyś pokazywałam na blogu, tylko nie pamiętam na którym. 

A teraz trochę zdjęć.



 















i prac inspirowanych morzem...




































Wszystkie zdjęcia znalazłam w sieci na www.pinterest.com

I co? Ile z Was zatęskniło za morzem???

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe morskie inspiracje, uwielbiam te klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham morze :) Szczególnie Gdynię i jej okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wystarczy wsiąść na rower i po 25 minutach już jestem nad morzem ;) Mam je na wyciągnięcie ręki o każdej porze roku i wierz mi, że najpiękniejsze jest w listopadzie... a potem w lutym, jeśli mróz dopisze i skuje lodem wybrzeże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ci fajnie... też bym tak chciała. Ja mam najbliżej ok. 350 km.

      Usuń
  4. A ja w niedzielę wyruszam nad morze, będziemy spacerować brzegiem morza, jeżdzić rowerem?
    i wiele innych atrakcji. Zapraszam do Darłówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No chyba my też do tego Darłówka wyruszymy... tylko w innym terminie.

      Usuń
  5. Dopiero co zegnalam sie z morzem w czerwcu a juz tesknie:( No nic, za rok sie znowu zobaczymy. A motywy morskie w haftach tez bardzo lubie, choc jakos ostatnio malo ich popelniam. Szkielka na plazy zawsze przygarniam, a rodzinka juz tez mi od dawna zbiera, wiec moze cos kiedys z tych Twoich inspiracji sobie odgapie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szkiełek dwa kieliszki do piwa i ciągle przywożę nowe...

      Usuń
  6. Fotki cudne... bardzo się zatęskniło mi, oj bardzo....

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech