Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 16 marca 2021

Witam Was bardzo serdecznie... Wiecie może kiedy przyjdzie wiosna??
Bo takie nie-wiadomo-co już mnie denerwuje. 
Ja już chcę ciepło, słońce, chciałabym gdzieś pojechać. 

Dziś zacznę od tego, od czego należy zaczynać każdy dzień - od kawy :)
Zakupiłam sobie jakiś czas temu ręczny młynek do kawy, dzbanuszek do zaparzania, na targu staroci wyszukałam ładny słoiczek do ubijania mleka. 
W każdy weekend rano zaparzam sobie świeżo zmieloną kawusię. 


A to mój Mieczysław na relaksie :)




No i nie byłabym sobą gdybym nie wrzuciła mojej ceramiki ;) Kolejny zestaw.
Zawsze staram się robić różne rzeczy, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. 




I trochę świeżych ulepków.  

  


  


 

A to następna porcja - głównie magnesiki... tego mam zawsze mało. 
















Truskawki wyszły mi piękne... Nie mogę się na nie napatrzeć.
czywiście poszły jak świeże bułeczki :)




I to by było na tyle... Na razie oczywiście, bo już kolejne wyroby czekają w kolejce. 

6 komentarzy:

  1. Nádherné diela z keramiky a mlynček nech dlho slúži...
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaż piękna ta ceramika!!!! I kocio oczywiście też :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ceramika 😀 uwielbiam kawę z ekspresu ciśnieniowego - taka najbardziej mi smakuje. Chociaż przyznam szczerze - należe do grona wielbicieli herbaty i to koniecznie liściastej 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczki truskaweczki są rewelacyjne!.I jeszcze zwierzątka chyba to będą magnesy bardzo mi się podobają. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem są liski ♥️

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech