Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 21 listopada 2008

Autko cz. 4 - ostatnia :)

Jakiez było moje zdziwienie i radość, jak wczoraj dostałam list :) A w liście: dwa śliczne ręcznie robione aniołki, super haftowany woreczek z lawendą i liścik - a wszystko to od Ani :) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, Aniu K. :)


A to moja kolekcja aniołków i dwa nowe wśród nich dwa nowe :)


Co do mojego kwadracika, to wczoraj mi się udało go skończyć...nawet szybko poszło Ferrari :)

Może w związku z tym zrobię jeszcze jeden na podusię z Kubusiem Puchatkiem...w sumie trochę czasu zostało na wysłanie... zobaczymy...

--> Co do mojego ostatniego małego konkursu proszę malinę-gb i ewkakę19 o przesłanie swoich danych osobowych i adresów. No i niebawem kolejny - już ostatni konkursik - proszę o cierpliwość i częste odwiedziny :))))
Co do nagród...to niestety mogę się nie wyrobić przed świętami...ale napewno każdy, kto się zapisał, dostanie jakąś miłą niespodziankę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech