Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 20 lutego 2011

Walentynkowo i trochę romantycznie :)

Wczoraj wreszcie dostałam karteczkę walentynkową z wymianki zorganizowanej przez Elziutkę...
Karteczkę zrobiła dla mnie Ela z bloga Moje Pasje.


 A ja zrobiłam karteczkę dla Ani :) Nie wiem czy karteczka do niej już dotarła, wydaje mi się, że powinna :) więc ją pokażę. Do karteczki dołączyłam kilka wzorów z motywami serduszkowymi.



Zrobiłam też dwa świeczniki na romantyczne wieczory ;) Tylko z braku dużych kremowych świec na razie wstawiłam malutkie podgrzewacze :) Ale i tak ładnie świecą :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi świecznikami! Strasznie mi się podoba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :)
    Świeczniki rewelacyjne :) ja kiedyś robiłam podobne ale ze szklanek po nutelli (nutella jest w słoiczkach i mała w szklaneczkach, robiłam w tych szklaneczkach ) i malowałam jej zazwyczaj na jakiś kolor ,były to świeczniki na podgrzewacze :)

    Miłego dnia :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech