Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 18 lutego 2011

Wszystko tylko nie hafty

Ostatnio w haftowaniu totalny zastój :( 

Jedyne co mogę pokazać to bułeczki które w zeszłym tygodniu piekłam i które jak zwykle mi nie wyszły :(



Z wyglądu były bardzo ładne, ale słabo wyrosły i w związku z tym były twarde w środku.
Po dwóch dniach można było nimi rzucać jak kamieniami :)

Ponadto mogę Wam pokazać jakie piękne gałązki mróz nam zrobił na szybach...




Takiego cuda to jeszcze w życiu nie widziałam...

A na koniec nasz Skarb!!


 Poza tym nic nie słychać :(
Wiosny bym już chciała i żeby rano o 6.00 było już widno i żeby co dzień świeciło słoneczko!!!! No i doby nieco dłuższej albo dodatkowej ze dwa razy w tygodniu... albo ze trzy :)

Nic więcej mi nie trzeba :)

4 komentarze:

  1. Nareszcie się doczekałam nowych informacji
    Pozdrawiam, Julcia wspaniale wygląda na tym nocniku.Czekam zawsze na świeże wiadomości

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak: los Matki pracującej ... Trzymaj się ciepło - byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mróz to jednak artysta! Takie cuda zmalował :)
    Dodatkowa doba to by się każdemu przydała, ale wyobrażam sobie, że przy pracy, dzieciątku i hobby to zapotrzebowanie jest jeszcze większe!
    A wiosna przyjdzie szybciej niż Ci się wydaje, zobaczysz!!
    Uszy do góry!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku myślałam , że to jakaś koronka, taka delikatna, a tu proszę mróz, wielki artysta.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech