Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 24 lipca 2012

7/12 TUSAlowa odsłona

Znowu z lekkim opóźnieniem, ale jest :) Stan wypełnienia na 23 lipca :) bo byłam na urlopie :)


Zrobiłam też sobie takie przenośne podróżne pudełeczko na śmietki :) Niestety za późno, bo nie zdążyło się napełnić...


Do tego zakupy urlopowe: kanwa i obrączki do kartek :) Kupione na rynku w Skoczowie :)



I mały hafcik, który zaczęłam kiedyś tam tak na próbę kanwy i wzorku i wzięłam się za niego po skończeniu drugiego aniołka, dla odmiany, bo nie lubię dwa razy haftować tego samego, a co dopiero 3!!! To też jest przedsmak kolejnych moich haftów :)


Będzie to hafcik ślubny, zdjęcie kiepskie, bo robiłam wczoraj wieczorem, niestety nie widać białej nitki w środku i na zewnątrz haftu :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech