Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 3 lipca 2012

Na jagody


* * * * * * *





Tuz nad Bugiem, z lewej strony Stoi wielki bór zielony...
Noc go kryje skrzydłem kruczem, świt otwiera srebrnym kluczem....

(...)

Posłuchajcie jak w poranek na czernice, na jagody
szedł do boru mały Janek...






Otóż jak byliśmy w weekend na działce, udałyśmy się we cztery (ja, Wiola, Natalia i Julka - nie moja) do lasu na jagody :)  Było w tym lesie bardzo gorąco!! Dlatego wytrzymałyśmy w nim niewiele ponad godzinę i uzbierałyśmy niepełną łubiankę jagód :) Dla mnie jagód nigdy za wiele, bardzo lubię je zbierać, ale niestety niedziela w lesie była nie do wytrzymania :((( 

Jagódki jak jeszcze wisiały na kaczkach, już miały swoje przeznaczenie :)

Z części upiekłam pyszne jagodzianki (47 sztuk)



A z reszty robi się konfitura :)))


I zrobiłam jeszcze ładniejsze zdjęcie mojego haftu :)

Dziś z rana Mój Kochany Mąż kupiła na targu 3 kg wiśni... będziemy robić sok :) 

Mam tylko nadzieję, że sokownik lada dzień przyjdzie :)))

5 komentarzy:

  1. Sama pamiętam jak chodziłam do lasu na jagody. Takie smakują najlepiej. Jagodzianki były i u mnie. Ale nie tak śliczne jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam jagody...mniam..aż ślinka leci,gdy patrzę na twe wypieki:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi się sentymentalnie zrobiło, uwielbiam "na Jagody"! tymbardziej, że niebawem będę mogła czytać tą bajkę mojemu dziecku :)

    Jagodzianki ślinka leci, a hafcik piękny, delikatny i koronkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm jagodzianki aż chce się jechać do lasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech