Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 10 września 2013

Peonie ~7~

Witajcie!! 
Nie mam czasu na pisanie postów... 
Na 4 dniu pobytu nad morzem 3 spędziliśmy na plaży... to chyba niezły wynik... Oby tak dalej... 

Dziś chcę wam pokazać na jakim etapie jest mój kosz z peoniami... 


Cieszę się, że już tak niewiele brakuje do końca... już się nie mogę doczekać, kiedy zawisną razem z moim pierwszym bukietem na ścianie w salonie...

Teraz niestety zabrakło mi nitek... nie przygotowałam się :(( więc zostawiam dziury, które w domu uzupełnię... tylko coraz więcej tych dziur i brakujących mulin... a nie wiem gdzie tu jest jakaś pasmanteria... 

Haftuję sobie na plaży, rano przed śniadaniem, wieczorem przed kąpaniem Julki... kiedy tylko mam chwilę... i cieszę się z każdego xxx, który przybliża mnie do końca tego haftu... Jak wrócimy, zabiorę się za SAL ZIMOWY... przynajmniej zacznę i zobaczę jak na tym lnie będzie mi szło... mam też taki mały przerywnik do zrobienia... planów mnóstwo - dobrze, że zima idzie... Z większych haftów to zaczynam po peoniach coś z DEFA - chyba od peonii zacznę...


Co prawda magnolia też mi się bardzo podoba...


Zobaczymy... może dla odmiany zrobię magnolię...


Skończyłam też misia ma pamiątkę chrztu św. 


Niestety nie mam ołówka i nie mogę rozplanować na kanwie napisów, więc misio w takiej postaci wraca do domu... 

Tymczasem Polska wygrała mecz z ostatnią drużyną na świecie 5-1... jest się z czego cieszyć... Pora spać...

Pozdrowienia ze słonecznego Darłówka :))))))))))))))

6 komentarzy:

  1. Och, ja tez sie przygotowuję na piwonie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh ja też wkrótce wybieram się na wakacje w końcu odpocznę :) Masz w planach wyszycie dwóch kwiatów, które ja juz wyszyłam :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam w planach na początek 3 wyszyć: peonie, magnolię i hortensję... potem może jeszcze jakieś...

      Usuń
  3. Ale pracy, ile serca - pięknie to wychodzi. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet haftujesz ! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER