Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 4 listopada 2013

Poweekendowo

W długi, aż 3-dniowy weekend, odwiedziliśmy aż 7 cmentarzy. 
Wychodzi niecałe 2,5 cmentarza na dzień :) 

Lubię odwiedzać cmentarze... zwłaszcza te ze starymi, zabytkowymi grobami jak Powązki... 
Na Powązkach, na cmentarzu ewangelicko-augsburskim na Młynarskiej oraz na Powązkach Wojskowych leży rodzina Mojego Męża, więc mam okazję tam bywać i podziwiać stare pomniki, grobowce i różne figurki zdobiące groby. Szczególnie pięknie wyglądają jak świeci słoneczko i jest cieplutko... Ponadto można spotkać wiewiórki i kruki czyhające na orzeszki, powłóczyć nogami po suchych kupach liści... Na szczęście w tym roku pogoda była łaskawa dla odwiedzających groby...  

To zdjęcie pomnika ofiar katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem i ogromnej ilości palących się zniczy...



W czasie "długiego weekendu" zmobilizowałam się i porobiłam trochę biżuterii...

Sporo tego, więc będę pokazywała partiami :)

Na początek delikatne kolczyki w kolorach jesiennych... brązy, ecru, stare złoto...




3 komentarze:

  1. Całe wieki nie byłam na Powązkach:(
    Przedostatnie kolczyki to mój numer jeden
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Ja też lubię magię tych starych grobowców i pięknych pomników. Gdy jestem w innym kraju często odwiedzam stare cmentarze. Czasem można zobaczyć tam zaskakujące rzeczy. W Holandii mają zwyczaj zostawiania na grobach ulubionych rzeczy zmarłego,albo na pomniku jest wyryta postać kochanego pupila,a na grobach zafoliowane zdjęcia rodzinne.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

W najbliższym czasie mam zamiar/chciałabym/muszę:
- tulipany i hortensja
- dwa akty do sypialni:
*akt kobieta - robi się
*akt mężczyzna
- Papież na czarnym tle
- bukiet kwiatów do salonu (jakiś ładny)
- pani Zima


Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER