Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 26 czerwca 2016

Wymiana z Erendirą z Meksyku

Całkiem niedawno udało mi się umówić na wymianę z Erendirą z Meksyku. 

To moje pierwsze naparstki z tego egzotycznego dla mnie kraju, ale za to jakie piękne.
No i na pewno nie ostatnie, bo już się umówiłam na kolejną wymiankę.
Muszę tylko zakupić naparstki.

Naparstki z Meksyku są przepiękne. Bardzo mi się podobają akie niskie, pękate w kształcie ludzi - zazwyczaj są to pary - facet i kobitka w meksykańskich strojach.

A oto co było w paczce od Erendiry. Same cudowności. Paczka od niej przyszła bardzo dawno, ze 2 lub 3 tygodnie temu, a d niej dopiero kilka dni temu. 


I zbliżenie...



Piękna bransoletka...


I kolczyki...


Wszystko cudne i tak fajnie pachniało z koperty, jak ją otworzyłam...
Niestety moje zdjęcie gdzieś się zapodziało, więc poprosiłam Erendirę, żeby, jak tylko dostanie paczkę, przesłała mi zdjęcie jej zawartości. 

Oto co ja przygotowałam dla niej. 


Oczywiście była zachwycona, z czego się bardzo cieszę.

Kolejna wymiana na meksykańskie naparstki w trakcie.
Do mnie już płyną, moje się pakują i zapakować nie mogą... 

6 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna wymiana! Naparstki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymiana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Sowa super i rybka i te białe świetne :) Super wymianka!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech