Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 1 lipca 2019

Kartki różniste

Ostatni czas obfitował w liczne hafty... Duże i małe. 

Wśród małych znalazł się hafcik na 50-tą rocznicę ślubu. 


Musiałam się namęczyć, bo był spory i ciężko go było zmieścić na kartonik wielkości 15x15 cm. 
Udało się, ale nie jestem do końca zadowolona z efektu. 

Przy okazji wyciągnięcia pudła ze szpargałami do robienia kartek, 
zrobiłam jeszcze jedną dla Babci na urodziny...


I zaległą dla koleżanki z okazji I Komunii Świętej...





Ale żeby nie było nudno, zrobiłam jeszcze jedną - dla koleżanki na imieniny :)



 

Muszę powiedzieć, że baaardzo mi się podobała :) 
Jak już sobie coś w głowie umyślę, jakiś zestaw kolorów, 
to wtedy jestem zadowolona z efektu końcowego. 

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne, każda jedna! Kiedy Ty to wszystko tworzysz?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili... trzeba się dobrze zorganizować. Noszę ze sobą zawsze jakieś małe hafty, żeby w przypadku gdy będę się nudzić, nie marnować czasu tylko haftować. Dobre i kilka xxx.

      Usuń
  2. Wszystkie kartki wyszły świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech