Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 27 czerwca 2020

Prezent na 30 urodziny

Jakiś czas temu w mojej głowie zrodził się pomysł na prezent dla mojej bratowej. 

Dla 100% pewności podpytałam co myśli o tym hafcie, ale przeczuwałam, że będzie jej się podobał. Zdążyłam poznać jej gusta no i miałam rację. 

Powstał taki oto mały, szybki, delikatny hafcik :)



Bardzo przyjemnie się go haftowało... 
Przewaga półkrzyżyków i konturów sprawiła, że zrobiłam go chyb w dwa lub trzy dni ...

Przy okazji chciałam się z Wami podzielić ślicznymi haftami, które znalazłam w Internecie. 


 







Niby takie proste się wydają... Muszę kiedyś spróbować... 
Tylko muszę poczekać, aż wydłużą dobę do 48 h. 

3 komentarze:

  1. Bardzo ladny prezent bedzie sie wlascicielka cieszyc .Te hafty tez widzialam ale nie mam odwagi sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent! Haft bardzo subtelny i piękny!
    Jestem za wydłużeniem czasu, ale tylko wolnego :))

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech