Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 2 października 2020

Wymiana naparstkowa z Olgą z Rosji

Ostatnio udało mi się umówić na wymiankę naparstkową z Olga z Rosji. 

Wybrałam sobie piękne, drewniane, kolorowe, ręcznie malowane naparstki.

Olga wybrała sobie takie, w tym kilka również mojej produkcji.  


A to rosyjskie piękności. 






Tak wybierałam, że dwa mam na wymianę ;)
Jakoś nie zauważyłam że wybrałam dwie pary bardzo podobnych. 
Ale przecież się nie zmarnują.... 


Muszę jutro rano sfotografować wszystkie nowe nabytki z ostatnich kilku miesięcy,
ułożyć je na swoich miejscach na półkach i zacząć wycieranie. Kilka małych półeczek już wytarłam. 
Jeszcze 4 duże mi zostały.
Oczywiście w związku z dużą ilością nowych naparstków z różnych krajów, musiałam nieco je przeorganizować... Co było nie lada wyzwaniem, bo np. z Francji i Rosji przybyło mi bardzo dużo, a półka ma ograniczone miejsce. Naparstki mam poukładane krajami alfabetycznie (z Europy), ale kilka półeczek  mam wyższych z uwagi na wyższe naparstki. I na tych wyższych półeczkach muszą stać niektóre naparstki a Hiszpanii. Więc się trzeba namęczyć, żeby je odpowiednio poukładać, tak aby w odpowiednim miejscu znalazły się odpowiednie naparstki, przy jednoczesnym zachowaniu kolejności. Dopuszczam pewne minimalne odstępstwa od kolejności alfabetycznej, ale tylko minimalne.
Porządek musi być!!

Ostatecznie dałam radę :) Przecież to czysta przyjemność. Tak samo jak wycieranie ;)

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech