Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 1 października 2020

Sprzęt do tkania bransoletek

Moje ręce nie mogą wisieć bezczynnie... Wynalazłam nowy sposób, żeby je zająć :) 
Wiem, że czasu brak, ale takie bransoletki można robić z doskoku...

Pierwsza, na próbę powstała taka :)
Koraliki lodowe, trochę nieregularne kształty, więc trochę pofalowana wyszła. 

 



Druga wyszła już ładniejsza... Czarna w maki :)


A trzecia, nieco szersza, w jesiennych kolorach. 



A tu już gotowe :)



A to czwarta, w ślicznych turkusach :)



Można też robić takie nieco inne, na grubszych sznurkach, rzemykach, itp. 







Nie mam tylko ładnego, cienkiego rzemyka, więc musiałam ćwiczyć na dratwie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech