Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 29 października 2009

Wszystkiego po trochu...

Na wstępie muszę się pochwalić.. otóż wczoraj Mój Kochany Mąż występował w Kurierze Mazowieckim :) Nie miałam możliwości nagrania jego 10-sekundowego wystąpienia, ale udało mi się przynajmniej zrobić zdjęcie :) Niestety wszytko trwało tak krótko, że nawet nazwiska nie uchwyciłam :)



Mój Mąż był na seminarium dotyczącym usuwania i unieszkodliwiania azbestu na terenie województwa mazowieckiego i opowiadał jak to się robi w naszej gminie, bo jako jedna z nielicznych daje dofinansowania dla mieszkańców do zdjęcia eternitu z dachu.

A teraz trochę o haftach :)
Skończyłam metryczkę dla Julki... oczywiście bez danych :0





Zamówiłam już nawet pastpartout w kolorze brudnego różu...

* * * * *

Jak pisałam wcześniej, zaczęłam robić kalendarz adwentowy. Na razie mam 3 nieskończone hafciki... do jednego woreczka, jeszcze niezszytego, doszyłam koronkę...







Oczywiście po drugiej stronie każdego woreczka będzie liczba oznaczająca dany dzień adwentu... niektóre woreczki będą się składały z dwóch kawałków kanwy, bo jak cięłam z pasków to mi akurat takie pozostawały...

* * * * *

Z okazji po woli zbliżających się świąt zaczęłam też robić robić choinkę...



Na razie nie zdradzę, jakie będzie jej przeznaczenie :)
Powiem tylko, że planuję jeszcze dwie podobne zrobić...

A to wszystko dlatego, że wczoraj i przedwczoraj byłam na zwolnieniu
i miałam sporo czasu na haftowanie :)

5 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi sięten miś, piekny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny misiaczek :). A kalendarz zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metryczka! A możesz powiedzieć gdzie zamawiasz pasepartout??

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie śliczna metryczka, misio - słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metryczka jest fantastyczna. Ja wiosna będę robić, bo już mam zamówienie na jakąś z misiem TT. Moja oddziałowa będzie miała dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech