Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 3 kwietnia 2010

Po długiej przerwie...

... wreszcie jestem. Trochę mi się nazbierało nowych haftów :0 dziecię mam grzeczne, więc mam czasami chwilkę na haftowanie :) najwięcej oczywiście na spacerkach. Ostatnio było go mniej, bo każdą wolną chwilę poświęcałam na sprzątanie... ale po świętach na szczęście już będzie lepiej :)

Może zacznę od drugiej i ostatniej kartki świątecznej, która poleciała do elishafciarki... taka z kurczaczkiem z podbitym oczkiem... bo mi się o dwie linijki za wysoko zrobiło :(
ale i tak jest słodki :)


Ja też dostałam kartkę od Ani z Kłodzka....
Na razie jedyna, która dotarła na czas tj. przed świętami :0

* * * * *

Teraz nadal o ptaszkach - tyle że nieco większych i piękniejszych niż kurczaczki...

Niedaleko nas po ogródku (w którym każdej wiosny wychodzi z ziemi całe mnóstwo czerwonych tulipanów) chodzą sobie dwa pawie i jedna pani pawiowa. Któregoś razu jak przechodziłam z Julką akurat pan paw zechciał rozłożyć ogon - to chyba dla tej pani pawiowej która stoi obok...

* * * * *

Udało mi się zrobić kilka krzyżyków na moich biednych brzozach...


To dopiero końcówka drugiej części... ale jestem dobrej myśli...

No i na koniec moje monogramy...

Ten wczoraj został podarowany w prezencie urodzinowym mojej kochanej teściowej (która regularnie podczytuje mojego bloga)

A co do tych czterech mam pewne plany, ale o tym kiedy indziej...

Może zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale trzeba oszczędzać dostępne miejsce...
TU możecie obejrzeć większe...

A tak już naprawdę na zakończenie ...

DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA

oraz

z okazji
Świąt Wielkanocnych życzę Wam,

wszystkiego dobrego, smacznego jajeczka,
dyngusa mokrego, życia spokojnego,
uścisków moc i szczęścia szczerego
na tę Wielką Noc.
WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!

5 komentarzy:

  1. Ach ta poczta :(

    Pisanych jojecek, wirzbowych bazicek, kiełbasy święconej, dużo krzanu do niej, baby polukrzonej, kukielki pieconej, Zmartwychwstanio w dusy i Wiesny... po usy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia i radości moc
    Na tą Świętą Wielką Noc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolych, spokojnych oraz radosnych Swiat Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęczowych pisanek, na stole pyszności, mokrego Dyngusa i wspaniałych gości, niech to będzie czas uroczy
    Życzę miłej Wielkiej Nocy!- FiolQak

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznego jajeczka wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego, zdrowia niezawodnego, wielu radości i przez całe Święta samej wesołości.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech