Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 2 lipca 2015

SAL zimowy - the end!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skończyłam kolejnego UFOka :) Ale się cieszę :)

Zawzięłam się :) Nie zacznę nic nowego dopóki nie skończę rozbabranych haftów. 
Został mi już tylko jeden, który zaczęłam dobrych kilka lat temu, dużo przeleżał w pudle, 
ale teraz mam zamiar go skończyć. 

I to szybko !! Może jak dobrze pójdzie na urlop zabiorę już jakiś nowy hafcik :)

W ten weekend mieliśmy jechać do Krakowa... ale zapowiadają takie upały, że chyba obierzemy kurs na działkę... na krakowskim rynku będzie bardzo gorąco... 
A na działce będę mogła skończyć mój haft :) 
I właśnie taki mam plan :)

No chyba że nagle zmienią w prognozie zdanie... wtedy nici z planu. 
Wszystko wyjaśni się jutro po południu!!

A tymczasem przez Wami mój zimowy (dla ochłody) hafcik...

tu jeszcze w trakcie przyszywania koralików


 
 

Zdjęcia niestety są kiepskie, bo mój telefon coś ostatnio nie chce robić dobrych zdjęć. A jak mam zrobić ładne aparatem i potem nie mieć kiedy ich zgrać, to wolę zrobić słabsze telefonem. 

Ramkę już zamówiłam - srebrną, kwadratową 30x30 cm, znalazłam gdzieś na allegro, bo te w Ikei są za małe. Jak przyjdzie, pójdę tylko dociąć passe-partout i na ścianę :)

Jakie to super uczucie kończyć kolejny haft :) 

Ale jeszcze lepsze, jak się zaczyna nowy :)
Nie wiem tylko co ja będę w następnej kolejności haftować :)
Mam kilka planów, ale jak tu wybrać jeden haft... 

16 komentarzy:

  1. Pięknie! U mnie nadal UFO-k :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze można zrobić losowanko. Albo ankietę wśród czytelniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! ;) Pięknie wyszedł na granatowym tle.
    Pozdrawiam baja

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ładne i ten środek i ta misterna "koronka "wokoło. moje starsze też skończył edukację przedszkolną,a jeszcze nie tak dawno takie małe było.czas leci

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny haft! Super, że udało się go skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Na niektórych zdjęciach zrobiła się taka fajna poświata od śnieżynek ;)
    Brawo za wykończenie UFOka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ten hafcik na granatowej kanwie. Tak zimowe. Srebrna ramka moim zdaniem będzie idealna. Podziwiam za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rameczka już doszła... srebrna właśnie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyszedł! U mnie tez w planach, ale zacznę zimą. Teraz wakacyjnie u mnie :) pozdrawiam serdecznie! A! i jeszcze ważna rzecz. W Krakowie nawet jak jest gorąco jest tak pięknie, że tego nie odczuwasz. Nie masz czasu na takie rzeczy jak upał! Jest tam tyle do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny haft, dobrze, że go skończyłaś, bo szkoda, żeby zalegał w szafie. Dobrze, że wybrałaś działkę, bo u nas upał straszny, ciężko byłoby zwiedzać.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech