Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

wakacyjne wspomnienia - Chorwacja cz. II

Witam wszystkich serdecznie... Wakacje się kończą, ale wspomnienia zostają na cały rok...

Znalazłam ostatnio sporą porcję zdjęć z Chorwacji do zamieszczenia na bloga,
o których zapomniałam, pisząc pierwszy post.

No więc dziś, tak na zakończenie wakacji, do pooglądania...

To My na spacerze po półwyspie...


A to połowy :)








Widok z góry na nasz półwysep...


A tu w lawendowym labiryncie...




Piękne kwiaty...



I zachody słońca... 





A tu księżyc :) Co wieczór wychodził za wyspy i pięknie świecił...



A co sobota zza wyspy wypływał taki śmieszny prom...


A to my dwie hafciarki :) Ja i moja uczennica :)


Tu były duże fale. Nie trzeba było wchodzić do wody żeby się pokąpać. 
Wystarczyło usiąść na schodku. 


Piękne budowle z białego kamienia i cudne drzwi i okiennice, których w Chorwacji pełno
 - albo niebieskie, albo zielone. 








A to dym z pożarów w Splicie... 
Aż u nas było czuć spalenizną, a do Splitu było w linii prostej około 40 km. 
 

Koniec na dziś. Następne zdjęcia za rok (mam nadzieję)...

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech