Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 19 marca 2018

Karaiby - raj na zemi

Tak mi się przynajmniej wydaje, oglądając zdjęcia...
Zawsze chciałam pojechać do ciepłych krajów i pokąpać się w ciepłej, przejrzystej po samo dno wodzie. Kiedy już odwiedziliśmy Chorwację i doświadczyłam tej przyjemności, teraz zostało i tylko jedno marzenie: poleżeć na hamaku między palmami gdzieś na Karaibach, gdzie ciepła, przejrzysta woda i  bielutki piaseczek. Tego ostatniego niestety w Chorwacji jak na lekarstwo. 

Póki co zostają mi tylko marzenia i ewentualnie hafty...
Dlatego też jak zobaczyłam taki karaibski zestaw z którejś gazetki, od razu wiedziałam,
że kilka z nich powstanie. 

Zaczęłam własnie od tego hamaka między palmami... Może kiedyś na nim zasiądę. 


 



Jako drugą zrobiłam śliczną torbę... 




Teraz robi się łódka :) 

2 komentarze:

  1. Życzę Ci spełnienia tego marzenia! Tymczasem trzymam kciuki za dzielne haftowanie i piękne efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech