Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 19 września 2018

Zaległe bujo kwietniowe i majowe

Rety!! Jak dawno nie wrzucałam zdjęć mojego kalendarza... Aż wstyd!!
 Już się poprawiam :)

Kontynuując poprzedni post sprzed pół roku, końcówka marca jeszcze...



No i kwiecień :)


Rozkład miesiąca ubogi bo z uwagi na komunię Julki, było dużo ważnych rzeczy, a mało czasu. 


I kolejne tygodnie... kolorowe i każdy inny. No chyba, że mi się jakiś układ bardzo spodoba albo jest funkcjonalny, to wtedy się powtarza :)





I nastał już maj... najpiękniejszy miesiąc w roku pachnący bzem, konwaliami i narcyzami :)



A tu jeden z weekendowych poranków kiedy miałam chwilę przysiąść do kalendarza :)


I kolejne tygodnie, w tym majówka na działce :)


I tydzień komunijny...




I znowu długi weekend na działce. 


Więcej Was nie zanudzam... kolejna porcja niebawem, bo zaległości mam duże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech