Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 24 lutego 2019

Dostawa naparstków

Dziś dla odmiany trochę naparstków, 
a tych sporo przybyło w mojej kolekcji w ostatnim czasie. 

Na początek wymianka z Chenchi z Hiszpanii. 

Taki zestaw poleciał do Hiszpanii...



... a to super naparsteczki, które sobie wybrałam. 


A takie bolesławieckie śliczności przyjechały do mnie z Wrocławia od Janki. 


Te Mój Kochany Mąż upolował na targu staroci w Pruszkowie. 


Te zakupiłam od Pawła z FB - nowe kraje w mojej kolekcji a ten w chuście czadowy!!


Te kupiła mi Basia Krezel :)


A to zdobycze z ferii - Zakopane i Kraków. 




Takie piekności dostała od Teściowej - z tego samego urlopu w Zakopanem :)


A tu mam trzy dzwoneczki - na wymianę jakby ktoś chciał. 


Ten dostałam od koleżanki z pracy. 


Taka półeczkę upolowałam na allegro. 


Te starocie także. 


I to by było na tyle :)

Muszę je policzyć, bo już 6 kwietnia II Spotkanie Kolekcjonerów Naparstków. Jupi!!!

3 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech