Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 31 sierpnia 2019

wakacyjne dostawy naparstków

Wakacje obfitują w naparstkowe prezenty o znajomych :) i nie tylko :) 
Sami wyjeżdżamy i podstawą każdego wyjazdu jest naparstek i magnes :)

I tak oto te dwie metalowe piękności dostałam od naszego kolegi z pracy :) 


Takie cudeńka Mąż mi przywiózł ze służbowego wyjazdu nad morze...


Oprócz magnesów cały zastęp naparstków :) 
Szczególnie piękny i drogi (!!kosztował ponad 200 zł) jest ten srebrny wiatraczek z bursztynem :)




Te dwa cudne malowane grubaski kupiła dla mnie Agnieszka podczas wypadu do Jeleniej Góry. 


Te trzy kupiłam od Uli... Nowy kraj i nowe miasto w mojej kolekcji. Takie okazy lubię najbardziej. 


Te dwa dostałam od rodziny :)


Te cudeńka kupiła dla mnie Basia...


A te dostałam od Julki koleżanki z klasy :)


Ten natomiast przywiozła mi nasza inna koleżanka z pracy. 

 

Te dostałam od Teściów :))) znad morza - Frombork i Krynica Morska.


A ten w Krakowie kupiła mi córka koleżanki z pracy :)


A te sama sobie przywiozłam z urlopu :)

Takie trzy kupiłam u pani na straganie w Augustowie :) 
Nie mam pojęcia, skąd miała naparstek z Sydney :)


Te nabyłam na Litwie :)


A ten pięknie malowany grubasek w Gołdapi :)


I jeszcze magnesiki :)


Lubię wakacje, bo moja kolekcja się wtedy mocno rozrasta :)

Niestety na moich półkach skończyło się już miejsce... 
Tylko gdzie powiesić kolejną... 

3 komentarze:

  1. Przy tak obfitych dostawach to nic dziwnego, że brakuje miejsca na półkach :)
    Piękne okazy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww!!!Ale przepięknych naparstków Ci przybyło:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech