Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 7 sierpnia 2020

Nowe naparstki w mojej kolekcji

Niestety z powodu koronawirusa miałam marny przyrost naparstków, ale coś tam przybyło. 

Ten dostałam od wujka-podróżnika z wycieczki do Libanu - pierwszy z tego kraju - 
cieszy szczególnie. 


Te cudeńka przywieźliśmy ze nieplanowanego urlopu nad naszym ukochanym Bałtykiem. 



Ten dostaliśmy od znajomych z wycieczki do Egiptu. 


A te koleżanka z pracy przywiozła z wakacji w Grecji. 
Ten z Santorini prześliczny, szczególnie że ostatnio własnie zachorowałam na tę wyspę...


Mam też przygotowane naparstki na wymiankę :)

3 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech