Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 18 grudnia 2020

świąteczne wianki

Nie może być Świąt Bożego narodzenia bez wianków.  

A że ja lubię robić wianki, to kilka ich pokażę. 

Ten jest stary, ale lekko odnowiony. 

 

Drugi stary po odnowie biologicznej..


Tutaj taki mały zrobiłam, bo chciałam spróbować sił w makramie, ale za mało ucięłam sznurka  musiałam zakryć dziurę choinką. 


Ten cieniutki uwiłam z brzozowych witek...


A ten robiłam dla koleżanki.
Mnie bardziej podoba się w pierwszej wersji, ale ona chciała z czymś czerwonym...
Proszę bardzo - wedle życzenia. 



W przyszłym roku robę wianki na większą skalę, tylko muszę się do tego wcześniej przygotować :)

1 komentarz:

  1. Bardzo pracochlonne cienki bialy sliczny i dwa ostatnie tez mi bardzo sie podobaja

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech