Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 4 grudnia 2008

"7 grzechów głównych..."

Przez Małgosię zostałam zaproszona do zabawy - wyjawienia swoich 7 grzechów... Hmmm... ciężko będzie... No ale nie wykręcę się....

1. Jestem "uzależniona" od haftowania i prowadzenia bloga...

2. Jestem bardzo nerwowa i bardzo szybko się denerwuję jak mi coś nie wychodzi...i jak ktos specjalnie robi mi na złość i mnie czymś wkurza...

3. Jestem bardzo uparta - jak na koziorożca przystało :)

4.Generalnie jestem trochę leniwa, czasami zostawiam za sobą bałagan, ale jak już się za coś wezmę, to robię to bardzo dokładnie i porządnie. Lubię mieć wszystko poukładane, posegregowane, tak żeby w każdej chwili można było coś znaleźć. Lubię robote papierkową, przekładanie, układanie, dłubanie i tym podobne czyności - może dlatego bardzo podoba mi się moja praca w urzędzie :)

5. Uwielbiam siedzieć sama w domu...generalnie wolę być sama niż w czyimś towarzystwie, no za wyjątkiem jednej drogiej memu sercu osóbki. Zbyt dużo ludzi wkoło czasmi nawet mnie drażni.

6. Bardzo lubię podóże w każdym wydaniu..może to być nawet wycieczka rowerowa lub spacer po praku lub łące...wystarczy jedno słowo a jestem przygotowana do wyjazdu...od razu się na niego nastawiam psychicznie i bardzo cieszę. Lubię planować i marzyć o różnego rodzaju wyjazdach, planować podróż, zwiedzanie różnych zabytków. Lubię tez oglądać różnego rodzaju mapy i plany..mam ich sporo w specjalnym pudełku... Obym kiedyś wszystkich ich użyła :) Oglądać filmy związane z temetyka podróżniczą tez lubię i filmy przyrodnicze...

7. Z natury jestem małomówna i czasami przez to mam wiele problemów....

I jak wypadłam...chyba nie jest ze mna tak źle...ciekawe co by na to Mój Skarb powiedział :)

A do zabawy zapraszam: Anię z Ursusa, Izę ze Szczecina, Lucynę, splocika, Magdę, mart_made oraz Ewkę :)
_______________

Co do haftowania - totalny zastój z powodu totalnego braku wolnego czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech