Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 12 grudnia 2008

Round Robin :) i inne

Powiesiłam mikołajka na oknie :)



Oczywiście dopóki nie kupimy chionki... potem chyba tam zawiśnie :)

Prawie zrobiłam styczniową myszkę z zabawy Roun Robin...
Niestety musiałam sie namęczyć i w sumie dwa razy robic fastryge z podziałem kanwy na poszczególne miesiące...bo za pierwszym razem gdzieś się pomyliłam (chyba na początku) :( No ale szczęśliwie skończyłam...muszę dokupić tylko trzy kolory muliny w żółtych odcieniach i moja część skończona.
A tak to wydgląda...z daleka...


...i z bliska...


Strasznie mi się podoba ta myszunia...aczkolwiek uważam że ten odcień zielonego niebardzo pasuje do reszty...ten który jest na moim wydrukowanym wzorze jest o wiele ładniejszy...

No i tak to wygląda...planów mam wiele...ale czasu bardzo mało... chciałabym jeszcze przed świętami zrobic jakies drobiazgi do prezentów...imiona wyhaftowana, jakies mikołajki, gwiazdki, choinki z filcu...ciekawe co z tego wyjdzie..

I jeszcze zapisałam się na kolejny kwadracik kołderkowy - tym razem na kołderkę nr 686 dla Grzesia. Termin, do którego musi dotrzec do eny to 9 stycznia 2009 r.

Oczywiście jak zawsze zapraszam do udziału w tej szczytnej akcji... Zrobienie takiego kwadracika nie trwa długo...a ile radości sprawi choremu dziecku taka kołorowa kołderka z ulubionymi bajkowymi postaciami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech