Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 28 września 2009

Skończone

Podczas pięknego, słonecznego weekendu na działce udało mi się skończyć 3 hafty :)



Rybkę, którą w większości zrobiłam nad morzem, brakowało tylko kilku krzyżyków jednym kolorem muliny ...



Okładkę na zeszyt z relacjami z wycieczek do Zakopanego... muszę pod spód zrobić jakąś białą okładkę, bo przebija okładka zeszytu.

A tu zbliżenie "spisu treści"



No i ostatni haft, z którego jestem najbardziej zadowolona :)



Kartka na 40 rocznicę ślubu :) zrobiona na zamówienie mojej kochanej Teściowej, która od jakiegoś czasu czyta regularnie mojego Bloga :)
A tu zbliżenie szczegółów:



Haft naprawdę bardzo mi się podobał... a te perełki otoczone złotą nitką dodały tylko uroku całości :) Mam nadzieję, że karteczka się spodoba :0

6 komentarzy:

  1. Okładka na zeszyt super,a karteczka po prostu cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest prześliczna, taka misterna. Koraliki dodają uroku i elegancji, na pewno się spodoba, ba! wprawi w zachwyt, jestem pewna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ten zarys Giewontu i pomysł na spis treści! A karteczka bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karka - bardzo elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty. Kartka wyjątkowo mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech