Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 28 stycznia 2011

Czy ktoś umie robic na szydełku??

Poszukuje osoby która zrobi mi na szydełku takie coś:

 Zdjęcie pochodzi z bloga Romantyczna kobieta.

Marzą mi się ze 4 takie serduszka w kolorze ercu. 


Mogę w zamian coś innego zrobić. Np. inicjał w materiałowym passe-partout :) 


Albo serduszka...


Czy znajdzie sie ktoś taki chętny na małą wymiankę??
Proszę o maila bgrzeniewska@onet.eu

6 komentarzy:

  1. Ja ci zrobię.
    Już wysyłam maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoznilam, sie! Jalbys cos chiala szydelkowego to pisz ;)
    Sciskam Aska

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, ja z innej beczki: jak dostanę materiał od hanulki, to mam znowu wyszywać leżaczki, czy przejść od razu do ptaszka (w ostatniej robótce - bodajże rosse5 - wyszywałam muszelkę).
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka
    P.S. Dziękuję bardzo za karteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, no leżaczki, bo nie ma w tym miejscu żadnej dziury...więc musisz haftować normalnie po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze - drugi raz leżaczki mam lecieć? :-/ Strasznie wpieniły mnie te pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety przez Klaudynie i pomysł helenki wszystko się nieco skomplikowało. No ale cóż zrobić. Może okaże się że się mylę...

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech