Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 20 kwietnia 2011

Wymianka różana

Jakiś czas temu, dokładniej w grudniu, umówiłam się z Małgosią z blogu Krzyżykowe hobby na różaną wymiankę :) Ustaliłyśmy że ok. dwa miesiące wystarczą na przygotowanie upominków... niestety potrzebne było cztery, ale w końcu stałam się posiadaczką pięknej różanej szkatułki z jeszcze piękniejszą zawartością...




Kolczyki w sam ra do mojej nowo zakupionej bluzki w róże...


Ja dla Gosi zrobiłam takie oto cuda...






Mnie prezenciki bardzo się podobają, szkatułka już zapełniona biżuterią, świeczka czeka na romantyczny wieczór, a kolczyki na wyjście. Mam nadzieję, że Gosi spodobały się moje niespodzianki :)

2 komentarze:

  1. Cudeńka dostałaś, wszystko takie dopieszczone. Róże maja swój niebywały urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mi się podoba? oczywiście że tak:) własnie też pokazuję bo przed świętami nie miałam kiedy i jak:) pozdrawiam i cieszę się że wszystko się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech