Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 21 kwietnia 2012

21 kwietnia - 4/12 odsłona TUSALowego słoiczka

Mój słoiczek powoli się napełnia... dobrze, że mam taki duży... 




Ostatnio sporo robiłam, więc się nazbierało od ostatniego zdjęcia marcowego :)))

 * * * * * * * * *

Dziś byłam na szyciu kołderkowym :) w Warszawie. Nie muszę mówić, że było fajnie - jak zwykle zresztą... co prawda była dopiero na dwóch takich spotkaniach, ale na pewno jeszcze pojadę :)

Uszyłam część poduszki (wierzch) :)))

Hafcik uroczy, dobrałam kolorki w tonacji różowo-zielonej i wyszło chyba fajnie :) Reszta na następnym spotkaniu, bo nie zdążyłam dziś... wzięłam jeden kwadracik i ocieplinkę, to może chociaż wierzch uszyję... 

Dostałam jedną gazetkę... spodobał mi się ten sweterek... może znajdzie się ktoś chętny kto mi go zrobi??

xxx

Więcej zdjęć wkrótce jak Wanda je zgra z aparatu i wrzuci na forum. 

1 komentarz:

  1. Sweterek piękny zapewne będziesz pięknie w nim wyglądać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech