Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 6 kwietnia 2012

Świątecznie...

Witajcie... dawno mnie tu nie było... ale jakoś nie miałam czasu nic napisać... Co nie znaczy, że nic się nie działo :) Wręcz przeciwnie :) Trochę się działo... Ale zacznę od życzeń :)

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę Wam 'syskiego doblego', dużo radości, miłości, mało trosk i kłopotów, dużo zdrowia, spełnienia marzeń, wytchnienia i odpoczynku od biegu życia codziennego  i wszystkiego, co tylko przyjdzie Wam do głowy :) a czego potrzebujecie :)


Co słychać poza tym...

"Jeźdźca miedzianego" skończyłam już dawno czytać: BOSKA!! To jedyne słowo które mi przychodzi do głowy... piękna historia o miłości w trudnych czasach :))) 
Zaczęłam "Tatianę i Aleksandra" ale to nie to samo... co zresztą było do przewidzenia... 

Zrobiłam 3 metryczki (dwie z nowymi obrazkami)... 
Niestety nie mam zdjęć :(ale wrzucę kiedyś :)

Porobiłam też sporo wianków, ale już mi się nie chciało ich fotografować, bo niewiele się różniły od tych, które widzieliście... poza tym nie było czasu, bo wieczorem robiłam, rano już ich nie miałam :))))

Dłubię dosyć spora metryczkę dla Emilki... mam nadzieję, że na czas się wyrobię... 
W międzyczasie dłubie właśnie takie mniejsze metryczki - szybkie! 

W sobotę 21 kwietnia z rana jadę do Warszawy na spotkanie cioć szyjących kołderki dla chorych dzieci :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Więcej informacji TU
Biorę maszynę i będę szyła poduszkę :) 
Mam nadzieję że wyjdzie w miarę ładnie :)
Raz byłam na takim spotkaniu, ale wtedy nic nie szyłam tylko haftowałam kwadracik na kołderkę... 
Myślałam o kwadraciku też, ale za dużo mam do roboty obecnie... 
Może kiedy indziej zrobię jakiś zapasowy :)

Jeśli ktoś byłby chętny i nigdy nie był i się waha to zapraszam... atmosfera jest naprawdę super :)
Spotkanie odbywa się na ul. Postępu 9 na Służewcu w sobotę i w niedzielę od godziny 9.00. 

Czy o czymś zapomniałam?? Wybaczcie że tak bez zdjęć... ale nie mam. 

I przyznaje się bez bicia, że dwie kanwy RR Nadmorskie Wspomnienie u mnie leżą :(  No i leżą... i czekają aż się za nie wezmę... może po Świętach już... albo w!

9 komentarzy:

  1. Życzę Ci zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt:)
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama mi wlasnie pokazala wzory od Ciebie. Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i radosnych świąt Beatko dla ciebie i twojej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych,zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne życzenia pogodnych, spokojnych Świąt, radości z przebywania z najbliższymi, smacznego jajka oraz tradycyjnego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepłych,radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Tobie również zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia,szczęścia i radości
    niech wam uśmiech w sercach gości
    a zajączek piękny, biały
    niech przyniesie koszyk cały
    jajek złotych, kolorowych
    i miłości cały worek.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech