Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Metryczka dla księżniczki

Bardzo mnie ucieszyły tak liczne komentarze pod moim ostatnim postem :))))))))))))))))))))))))))
Miło, że ktoś czyta to co piszę :))))))))))))))))))))

W związku z licznymi prośbami o wzorek tej metryczki nie chce mi się wysyłać maila, więc wkleję go tu :)









Wczoraj wieczorem przysiadłam do biżuterii... i nawet coś fajnego mi wyszło... ale o tym potem :)

8 komentarzy:

  1. O, JAK FAJNIE ...zainspirowałas mnie do działania. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za schemat alfabetu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo widzę , że nietylko mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż trudna się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się poczęstowałam:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace xxx pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie czy mogłabym prosić o podesłanie na maila wzoru liter z których korzystała Pani w tekście `once upon a time a princess was born` ? byłabym bardzo wdzięczna rydlowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

W najbliższym czasie mam zamiar/chciałabym/muszę:
- tulipany i hortensja
- dwa akty do sypialni:
*akt kobieta - robi się
*akt mężczyzna
- Papież na czarnym tle
- bukiet kwiatów do salonu (jakiś ładny)
- pani Zima


Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER