Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 5 stycznia 2016

Moje nowe zajęcie...

Witam...

Dziś pokażę, jakie sobie znalazłam dodatkowe zajęcie - jakbym miała ich jeszcze mało :)

Pewnie słyszeliście o kolorowankach anty stresowych :)

Otóż nabyłam na 2016 rok kalendarz...


I anim się zaczął nowy rok, nieco już pokolorowałam...




A od Mikołaja dostałam dwie książki do kolorowania...


Ale takie kolorowanie jest bardzo czasochłonne... na razie mam tyle.


Musiałam też zaopatrzyć się z przybory do kolorowania...


Z racji tego, że bardzo lubię kolorować i czasem koloruję razem z Julą, 
stwierdziłam że to coś dla mnie :)

Polecam jak ktoś lubi kolorowanie!! 

10 komentarzy:

  1. Lubię takie rzeczy i na pewno ,będzie to dla Ciebie miła czynność na odstresowanie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam Harry'ego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Empiku, ale ja nie lubię Harry'ego Pottera, więc nawet nie oglądałam.

      Usuń
  3. Że też o tym nie pomyślałam, to musi bardzo odstresowywać :) Gdzie kupowałaś swoje kolorowanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W empiku stacjonarnym kupiłam kalendarz. Jednak najlepsze zamówiłam w internetowym empiku...

      Usuń
  4. super zabawa i ja też koloruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam Tajemny ogród i Inwazję bazgrołów i tak jak Ty bardzo lubię kolorować z moimi chłopakami. Jednak z racji tego, że to chłopcy oni jednak częściej wolą poukładać klocki czy pobawić się autami niż kolorować. Dlatego też kupiłam własne kolorowanki i jak mam wolną chwilkę to sobie koloruję :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne obrazki powstaną, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech