Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 23 stycznia 2016

Polish Thimble Team - prezent

Kilka dni temu dostałam od Agnieszki uroczą paczuszkę.

Oto co zawierała...


Same cudowności, w tym piękny czeski naparstek. 

Bardzo Ci Agnieszko dziękuję za ten miły gest :)

Zastanawiam się tylko gdzie ta dziewczyna przechowuje swoje ponad 2700 naparstków, skoro ja swoich 300 nie mam gdzie stawiać już. 
Zawsze z ogromną przyjemnością zaglądam na jej stronę i nadziwić się i mogę :)

3 komentarze:

  1. Super! Bardzo się cieszę, że przesyłka bezpiecznie dotarła :) Zgodnie z pomysłem na moim blogu wpis o przechowywaniu w trakcie przygotowania! :) Zachęcam Cię do przyłączenia się i zaprezentowania swoich miejsc/sposobów przechowywania :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech