Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 22 stycznia 2016

Wirtualna wystawa moich haftów :)

Witam wszystkich :)

Jak pamiętacie jakiś czas temu zapraszałam Was na wystawę moich haftów. 
Niestety większość z Was mieszka daleko stąd i nie ma możliwości przyjechania i obejrzenia.
Na szczęście tuż po rozwieszeniu haftów, zrobiłam im zdjęcia.  

Zapraszam zatem do oglądania :) Dla tych, co są daleko. 

Tych co są blisko, zapraszam do Biblioteki, bo wystawa trwa jeszcze tylko tydzień. 

Na początku trzeba było wszystko rozpakować z folii ochronnej. 



A potem dwie godziny wieszałam, ustawiałam, poprawiałam. 
Zaczął padać piękny śnieg wtedy po południu...


















Starałam się je jakoś tematycznie poustawiać, ale nie zawsze się dało. 

Trochę tych haftów mam... A pewnie drugie tyle oddałam. 

Ale taki haftowany prezent jest bardzo oryginalny i wcale nie żałuję, że tyle ich oddałam. 
No może tej jednej dzikiej róży mi szkoda... Taka piękna mi wyszła.

12 komentarzy:

  1. Przepięknie! Gratuluję wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo masz haftów. Gratuluję wystawy. Na pewno miło móc się tak pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wystawa i w niesamowitym miejscu gdzie żyła i pisała Maria Dąbrowska (która notabene w latach młodości również haftowała). Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Mnóstwo świetnych prac! Ale zauważyłam, że jeden hafcik wyhaftowałyśmy tak samo - to jajeczne drzewo z Salu Wielkanocnego (nie pamiętam z którego roku!) :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafty, podziwiam! Gratuluję wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnogość przepięknych prac tu prezentujesz. Oglądam z ogromną przyjemnością.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech