Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 5 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015 - hafty

Dziś takie małe podsumowanie roku - pod kątem haftów, które wytworzyłam w 2015 r.. 

Może dużo ich nie ma, ale są wśród nich całkiem spore okazy :) 
I dwa skończone UFOki :), i kilka malutkich, i średnich...



 


 








 






Oto wszystko, co w tym roku udało mi się zrobić. Niestety wiele tygodni w ciągu roku mijało bez żadnego xxx. Nie było chęci, czasu, nastroju. Tak to by pewnie było ich więcej...

Ale myślę, że nie jest źle. Dwa skończone UFOki - Żuraw Gdański i obrazek zimowy.
Zrobiłam jeden duży, nadprogramowy haft - dziką różę :) Aż żal było mi się z nią rozstawać.
I takie tam inne drobiazgi.

Plany hafciarskie zrobiłam z pierwszym dniem wiosny... Nie chce mi się ich powtarzać.
Na razie sporo z listy już zrobiłam, z czego bardzo się cieszę.

Może kiedyś mnie najdzie i pomyślę, co chciałabym w tym roku zrobić. 

5 komentarzy:

  1. Beatko, i te małe i te duże wszystkie śliczna, mnie dawno w blogowym świecie nie było, dlatego Twoje podsumowanie roku obejrzałam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kolekcja haftow. Dzika roza wspaniale wyglada. A zimowy hafcik na tym granatowym tle wyglada bajecznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przyjdzie ochota i czas, wszystko w swoim czasie, takie wymuszone zasiadanie do pracy to żadna frajda, a przecież to przede wszystkim wielka przyjemność tworzenia i satysfakcja związana z zakończeniem projektu :) Życzę Ci nowych pomysłów i cierpliwości. Moja faworytką jest dzika róża, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracowity rok-dużo pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech