Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 14 października 2016

worki na mąkę

Witam w ten piękny, słoneczny dzień. 
Dziś kolejne wytwory moich rączek. Robiłam, robiłam, a teraz mogę pokazywać. 

Jakiś czas temu naszyłam ze starych, lnianych, szerokich spodni woreczki na mąkę. 
Na jednym kiedyś wyhaftowałam napis, trzy leżały i leżały w koszyku. 
Ale wreszcie się doczekały i oto są. 





A tu już wypełnione różnymi mąkami...

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne.Ja mam od dłuższego czasu w planach uszycie worków na suchy chlebek,wiec może dziś się za to zabiorę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz się i potem pokaż, co ci wyszło!!

      Usuń
  2. Bardzo fajne.Ja mam od dłuższego czasu w planach uszycie worków na suchy chlebek,wiec może dziś się za to zabiorę;)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

W najbliższym czasie mam zamiar/chciałabym/muszę:
- tulipany i hortensja
- dwa akty do sypialni:
*akt kobieta - robi się
*akt mężczyzna
- Papież na czarnym tle
- bukiet kwiatów do salonu (jakiś ładny)
- pani Zima


Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER