Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 28 października 2016

Złota piękna jesień... gdzież ona jest??

Tęsknicie za taką piękną jesienią?? 

Wczoraj chwilę u mnie była... 



5 komentarzy:

  1. Piękne kolory.
    Pozdrawiam ciepło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! U mnie też kolorowo,a na dodatek na polach zakwitł pieknie rzepak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczorajszy poranek był przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia... u mnie obecnie szaro - buro... :( Choć w zeszłym tygodniu rzeczywiście trafił mi się jeden taki piękny dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech