Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 15 lutego 2017

Nowy haft - goła baba

Witam w ten piękny zimowy dzień.
Słoneczko świeci, mrozek trzyma... oby tak do końca ferii...

Dziś chciałam Wam pokazać oprawiony i wiszący na ścianie w kuchni kościółek.
Dziura zatkana, można było wziąć się za kolejny...



A to już nowy haft... goła kobitka. Mam jeszcze faceta do pary.
Haft na czarnej kanwie 18 ct albo  na 20ct... nie pamiętam. W każdym razie ciężko się haftuje granatowymi i ciemnoszarymi nićmi...


I postępy...





W trakcie haftowania tej babeczki muszę się zabrać wreszcie za moje dwa zamówienia... Jedno duże na lipiec, drugie małe na maj... Bo jak będę odwlekać, to czas szybko zleci i nie zdążę. 

A to moje magnesy na lodówce - poukładałam je ostatnio...

11 komentarzy:

  1. Obrazy pięknie wyglądają na ścianie! Powodzenia przy gołej babie :)
    Jestem pełna podziwu dla twojej kolekcji magnesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły akt ;) Powodzenia z wyszywaniem na czarnej kanwie, szczególnie ciemnymi nićmi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną kobitkę wyszywasz i masz wspaniałą kolekcję magnesów na lodówkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, moja lodówka wygląda bardzo podobnie :) Akt będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I komplet krajobrazów :) Prawdziwa kobietka powstanie, nie wiem czemu ale nie jestem przekonana do czarnej kanwy. Ile magnesów, u mnie może tylko z 3 wiszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obrazki. Masz wspaniałą kolekcję magnesów

    OdpowiedzUsuń
  7. Kościółek, jak już pisałam, cudny!
    Goła baba jakoś nie w moim klimacie, ale szalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pasowała do sypialni... tam black&white

      Usuń
  8. podziwiam...dla mnie czarna kanwa... czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech