Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 25 października 2017

indywidualna wymiana naparstkowa w Eugenią z Chile

Witam serdecznie.
Dziś będzie znowu o naparstkach. Tym razem z dalekiego kraju.

Dawno nie wymieniałam się z nikim naparstkami. Tak indywidualnie oczywiście.
Raz w tym brała udział w takiej zorganizowanej na FB wymianie.
Ale nie lubię takich, bo to nigdy nie wiadomo, co się dostanie. A jak wymieniam się z kimś indywidualnie, to sama sobie wybieram naparstki, jakie mi się podobają.

Tym razem udało mi się dogadać i umówić na wymianę z Eugenią z Chile.
Nie wzięłam ani jednego naparstka z Chile, ale za to z innych krajów, z których nie miałam do tej pory żadnego. 

Oto co dla niej przygotowałam. Eugenia wybrała sobie dwa naparstki z Polski i 4 angielskie.
Ja jeden dorzuciłam gratis. Do tego obowiązkowo haftowany woreczek na lawendę z pierwszą literą imienia. Zawsze takie robię na wymiany. No i magnes i inne drobiazgi. 




Zrobiłam mały pachnący lawendą woreczek z literką "E". 

 

A to przyleciało do mnie z Chile...

Najpierw nacieszyłam się znaczkami na kopercie. 



Potem całą zawartością... 



Mam 3 naparstki z Korei Południowej - pierwsze z tego kraju. Drugi z Izraela. 
No i kolejny z Chin - tym razem z kaczuszką. 



Ależ cudeńka. Magnes z Chile, i cudne guziczki, i mulina, piękna koperta. 

Eugenia napisała mi, że zawartość paczki bardzo jej się podobała, co mnie ogromnie cieszy. 
W sumie mogłam coś więcej dorzucić ale jakoś tak nie bardzo miałam co. Muszę zaopatrzyć się w owocowe herbatki pakowane w osobne papierki, bo są  sam raz do takich paczek. 

Eugenio, bardzo dziękuję  za super wymianę!!!

2 komentarze:

  1. Super wymianka! Ja tam w ramach dodatków jednak najbardziej lubię naparstki ;) No chyba, że jakaś przezdolna Bestia doda coś od siebie, jak Twoje woreczki np. Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech