Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 29 listopada 2017

Piwonii wreszcie koniec!!

Pogoda byle jaka... Leje, szaro, buro i ponuro. 

A ja wreszcie skończyłam peonię :)
Dokładnie 20 listopada o 19:55 postawiłam ostatni krzyżyk. 

Zaczęłam 5 lipca w Chorwacji. Potem, jak wróciliśmy, trochę jeszcze pohaftowałam, tak mniej więcej do połowy haftu, a potem długo leżała... 
Zabrałam się za nią w sumie niedawno i jak przysiadłam tak skończyłam. 
No i wreszcie koniec!!! 

Jak ja lubię taki chwile :)

Na razie ostatnie etapy xxx.




No i finito :)


Kąpiel :)


I już uprasowany. 


Oprawy jeszcze nie ma, ale jak tylko będę w Ikei, kupię odpowiednią ramkę. 

A tu wybrałam kilka haftów z tej serii, które mi się podobają. 







Nie wiem jeszcze w jakiej kolejności będą powstawać, bo ciągle się to zmienia. 
W każdym razie brakuje mi jeszcze 2 żeby powiesić wszystkie na ścianie. 
Ale zrobią się... Pewnie już w przyszłym roku. 

Z serii owocowej prawie wszystkie mi się podobają, ale niem będę na razie ich robić. 
Chyba że kiedyś, jak będę miała dużą kuchnię i dużo ścian. 

Ale znalazłam fajnego granata. Pierwszy raz trafiłam na ten haft, widocznie nowy. 
 A że lubię ten owoc, zdjęcie wrzucam :)

13 komentarzy:

  1. Super wyszła ta peonia. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna peonia. Na jakim materiale haftowalas, jesli mozna zapytac. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki! Super są te momenty, kiedy hafcik wreszcie schodzi z tamborka :) Wyszły pięknie! A z zielnikowym granatem się jeszcze nie spotkałam, a też jest fajny :) Chyba to rzeczywiście nowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Jest piękna, pełna słońca mimo tej pogody za oknem. A tego obrazka z granatem jeszcze nie widziałam - też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia haftu! Pięknie wyszedł :)
    A granatu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta piwonia. Podoba mi się cała seria a szukam czegoś do mojej nowej kuchni. Czy możesz podzielić się wiadomością gdzie mogę znaleźć schematy tych cudowności.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że najlepiej a pintereście. Musisz wpisać "DFEA etude botanique" i potem szukać odniesienia do gallery.ru, bo tam są wyraźne wzory.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Mam nadzieję,że przed świętami zdołam się zaopatrzyć we wzory i materiały.
      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń
  7. Piękna, ukończony haft zawsze cieszy :) Wszystkie wzory z tej serii są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft gratuluję ukończenia😊

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech