Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 5 listopada 2017

Wymiana z Niną z Rosji

To kolejna z trzech jesiennych wymianek i druga z koleżanką z Rosji. Tym razem z Niną z Omska. 

Nina wybrała sobie 5 naparstków. Do tego zrobiłam całkiem spory woreczek z lawendą i z literką H, bo w alfabecie rosyjskim N wygląda jak nasze H.
No i inne drobiazgi. 



A to zdjęcie od Niny... Wszystko bardzo jej się podobało, co mnie ogromnie cieszy. 


A to przyleciało do mnie z Omska. 



Cudne matrioszki - uwielbiam naparstki z Rosji - są pięknie malowane, drewniane!! 
Jedna jest nawet z Kijowa... 

Wymianka bardzo udana!! Mam nadzieję na kolejną z Niną. 

2 komentarze:

  1. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech