Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 27 kwietnia 2018

Pamiątka I Komunii Św. dla Juleczki - cz. II

Dziś kolejna odsłona haftu dla Julki. Widać już twarz :)




I włoski już gotowe...


I kawałek świeczki - dwie górne strony gotowe. Zostało najgorsze, bo na dole więcej xxx. 


A tu mój wierny pomocnik :)


Na szczęście przed nami majówka. Jak dobrze pójdzie, spędzimy tydzień na działce. 
Będzie czas na skończenie haftu i zaczęcie kolejnego - pamiątki ślubnej na koniec czerwca!! 

7 komentarzy:

  1. Dasz radę z końcówką. Zapowiada się pięknie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna <3 Ja dziś zaczęłam, mam kawałek ręki z lewej strony. Nie wiem, czy dam radę. Wybrałam kanwę ct 20.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szybko Ci idzie :-) super

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda przepięknie, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się zapowiada metryczka na komunię

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech